سفر قالیباف به سیستان و بلوچستان-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سفر قالیباف به سیستان و بلوچستان

رئیس مجلس در سفری سه روزه به سیستان و بلوچستان با مردم رودرو گفت‌وگو می‌کند، از پروژه‌های توسعه‌ای بازدید می‌کند و به برخی واحدهای تولیدی می‌رود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 12
کد خبر: ۶۲۶۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان تشریح جزییات سفر رئیس مجلس می‌گوید: آقای قالیباف بعد از ورود به چابهار از پروژه شهر فرودگاهی چابهار بازدید می‌کند، در ادامه به اسکله صیادی بریس شهرستان دشتیاری می‌رود.

 

جواد سالارزهی افزود: با بازدید از سد ماشکید و مرز کهک شهرستان سراوان سفر رئیس مجلس ادامه می‌یابد و سپس در مدرسه شهید مطهری سراوان که نخبگان زیادی را پرورش داده، حضور می‌یابد.

 

وی تصریح کرد: قالیباف در ادامه از بازدیدی هوایی از شهرستان‌های ایرانشهر و سرباز خواهد داشت و با حضور در بیمارستان ایران مهر ایرانشهر ضمن گفت‌وگو با کادر درمان این بیمارستان پای صحبت آن‌ها می‌نشیند.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حضور در کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر و بازدید از طرح 46 هزار هکتاری سیستان،بازدید از روستاهای محروم و مناطق حاشیه‌نشین زاهدان از دیگر برنامه‌های سفر سه روزه قالیباف به سیستان و بلوچستان است.

 

سالارزهی خاطرنشان کرد: با جلساتی با علما و روحانیون، گروه‌های جهادی، یادآوره شهید شوشتری و در پایان جلسه جمع‌بندی، سفر رئیس مجلس چهارشنبه تمام می‌شود و به تهران باز می‌گردد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار